Saturday, March 29, 2008

SOBE

Sevgili FERZAN arkadasim beni sobelemis,cok ilginc bir sobe gercekten. Bende acizane cevap veriyorum.Ferzan'cigim tesekkurler ediyorum,sorusu olmayan bir sobe A'dan Z' ye anlatacaksin.Insallah cuvallamam.:)))))


A- ALLAH c.c (her zaman anmak gerek)
B-Baris. (Bütün dünyanin buna ihtiyaci var)
C- Canlarim. (ailem)
C-Cocuklarim.
D-Dostluk. (degerini bilmek lazim)
E-Evlat. (Acilarini göstermesin rabbim)
F-Firtina. (cok korkarim)
G-Güzellik.
H-Hayat.
I-Isparta( gül diyari)
i-Islam.
J-Jimlastik. (saglik icin):))
K-Kur-an. ( Yüce kitabimiz)
L-Lahmacun.
M-Muhammed Mustafa s.a.v
N-Nur.
O-Oglan cocugu.( hayirlisiyla olur ins)
Ö-Ömür.
P-Patatya. (en sevdigim kir cicekleri)
R-Renkler.(Hepsini ayri bir güzelligi var)
S- Sabir. (Göstermek gerekiyor)
S-Sükür.( Her zaman)
T-Tebessüm.
U-Utanma duygusu.
Ü-Üzüm.
V-Vatan. (asla vazgecilmez)
Y-Yorum. (Sayfama birakilan sevgi dolu yorumlar)
Z-Zürafa. ( Gibi uzun ve hayirli bir ömür)

Gercekten insani bayagi düsündürüyor,hemen aklina da gelmiyor insanin.Neyse benden bu isten yüzümün akiyla ciktim arkadaslar.Bende arkadaslarim http://kurdelem.blogspot.com/ Mihriban'ive http://peynirhosmelimi.blogspot.com/ Meral'i sobeliyorum.Size kolay gelsin arkadaslar. ;)):)))

No comments:

Post a Comment